Canan53 Ece06 evet ama doktor kesenin seklini saglikli bulmadi bizi biraz korkuttu umarim negatif bi sonuc almayiz 8 haftada hersey duzelmis olur cok endiseliyimm...😔
Ece06 Canan53 inşallah hayırlısıyla sevineceğiniz olumlu sonuç alırsınız iyi düşün iyi olsun aklına kötü bi şey getirme
HalimeElifYilmazKurt AhmetPelinKl ne varsa yedim öle onu yiyim bunu yiyim demedim zaten iştahım yoktu
Canan53 Ece06 canim bugun yine kanamam oldu hemen kendi doktoruma gittim.. cok sukur hrrsey yolunda kesemizde gayet saglikliymis bebiside gorduk ve kalp atisida vardi.. bu hafta istirahat verdi igne yapildi insallah daha guzel haberler aliriz..🤰🏻💕
AslhanDzenli Haftada hamile olduğumu öğrendim 5. Hafta da ultrasona girdim sadece kese oluşmuştu sonrasında 7.Haftaya kadar girdim ultrasona ne bebek göründü ne kalp atışı duyuldu . Doktor 1 hafta sonra yine görüşelim karından duyamazsak rahimden duymamız gerek artık dedi. 2 hafta bekledim ben hemen gitmedim 9. Haftamda çok cılız bir şekilde duyduk ve nokta kadar birşeydi ve inanılmayacak gibi birşey bu gerçekten rabbimin tam bir mucizesine örnektir ki tam 10. Haftamızda resmen kafa kollar ve gümbür gümbür bir kalp ile bebişimiz ekrandaydı 🤗🤗 Demem o ki benimde ilk hamileliğim endişe etmedim değil ama sabır sabır sabır bide ilk diye mi bilinmes çok sabırsız oluyor insan 🙄
Patito Mercimekgillere +1 😊 Göğüs ağrısı ve kasık ağrısı bende de mevcut. 4 haftalıkken gittim ulturasonda gözükmedi minnak 7. Haftamızda tekrar gideceğiz🎈bütün bebişler sağlıkla annelerinin karınlarından kucaklarına geçer inşallah 😍
Ece06 Canan53 inşallah canım benim Rabbim sağlık sıhhat versin bebeğine sana kendini yorma dinlen sadece uzan bebeğinize odaklan iyi enerjiler iyi düşünceler ver arada konuş 🤗😍 Allah her şeyi koyar yoluna sağlıkla 💋
Meva HalimeElifYilmazKurt kesinlikle katılıyorum benimde ikinci gebeliğim uyumaya dinlenmeye fırsatım olmuyo☺
Gulya04 zdemKln sadece sık idrar bide bazen aynı noktada hafif ağrı karnımda. Başka hiçbişey yok🙏🏻 Ne baş dönmesi, ne kusma, ne uyku😐 Bu arada sinirlerim tepemde 🙈😞
Gulya04 zdemKln 5 hafta 3 gunluk. 1 hafta oldu öğreneli🙈 İlk muayenem yarın sabah. Beta-nı öyrenince paylaşırım sizinle🤗
Bilgecelik zdemKln bende 4+5 im kasık ve bel ağrılarım oluyor bazen gaz da oluyor keseyi cumartesi günü görücem 5 haftalık olucak inşallah sağlıkla hepimiz kucağımıza alırız 🙏🏻