elifoyilmaz ben 26. Haftada yaptırmıştım şeker ölçümü gebelik şekerim çıkmıştı. Doktor diyetisyene yönlendirdi, yaklaşık bir bucuk ay diyeti güzelce uyguladım. Ama son birkaç haftadır hamileliğin sonlarına yaklaştığım için saldım kendimi, bebeğin gelişimi gayet güzel sadece 3-4 gün önden gidiyor, bendeki kilo alımı da normal, erken doğum riskim de yok. Bence doktorlar da abartabiliyor.