Oges Bebeğin hareketleri ne durumda kızlar ? Nerdeyse hiç hareket etmiyor benimki bir şey mi oldu acaba diye korkuyorum gitmedim de doktora hafta içi il dışına bir doktor randevum var omu bekliyorum da
Svdsmh Oges benimde 33 hafta canim hareketleri azaldi hatta 2 gun o kadar panik oldum ki kipirdamiyodu hic cok sukur simdi tekrr basladi
Kader85 Oges bebeğin büyüdüğünden ve yeri kısıtlandığından dolayı hareketlerinde azalma olabiliyor. Genelde geceleri hareketli oluyorlar. Çikolata yemeyi dene. Eğer hiç hareket yoksa bir an önce doktora görünmelisin
24fatma Oges bizim tam tersine çok hareketli ama başı yukarda dönmedi bi türlü bende bu kadar hareketlisin neden dönmüyosun diyorum 😁