Onekim benim de 3600 lerdeydi o haftada. Dediğin gibi kaşar süt kuruyemiş korkudan hepsini bıraktım daha da kilo alcak die. Doktorum artık pek almaz zaten dedi. 3660 gr doğdu oğlum. +-200 gr yanılma payı var demişti cihazların. Hesaplarıma göre aynı hızla devam ederse 4 ğ geçiyordu ama geçmedi