kutayiim Bebeğimin alanı daraldığı için, ve suyu azaldığı için 39 u beklemeyip riske atmamak adına Salı gününe ameliyat tarihi verildi. Tabi ben kendimi tutamayıp ağladım.. garip bir duygu. Hem çabuk oldu gibi hissettim hem endişe,korku, merak, sevinç.. normal Doğum istedim fakat bebeğimin ters pozisyonda olmasından ve içerdeki alanın daralmasından ötürü sezeryane karar verildi. Dualarınızı bekliyorum. 38+3 de inşallah bebeğime kavuşacağım günü bekliyorum🤲🏻
Nazoliii kutayiim Allah yardımcın olsun canim insallah sağ salim kucağına alirsin 🤗 benim doktorumda 39. Haftada alırım dedi bende şöyle 1 hafta önce olsa fena olmaz diyorum ama sağlıklı olsunlarda 1 hafta erken geç fark etmez 🌸
kutayiim Nazoliii beklemek daha mantıklı, benim doktorum da beklemek istedi fakat suyun azaldığını görünce karar değiştirip salıya aldı. Hepimizin hakkında hayırlısı olsun inşallah🤲🏻