Btlctn Arkadaslar 29+2 yim öncelikle herkeze hayırlı kolay doğumlar diliyorum Rabbim kolaylıkla ve sağlıkla kucağınıza bebişlerinizi almayı nasip etsin inşallah 🙏🏼😇 benim sorunuma gelince ishal karın agrısı halsizlik ve mide bulantısı var bunlar normal mi onu merak ediyorum şimdiden herkese teşekkürler 🌹♥️
Sengulkrgz Btlctn ayni seyleri yasamistim hastaneye gitmistim zehirlenmisim.Hemen bebegime baktilar ultrason ile sonra igne verdiler...Yani bilmiyorum ama bence bir doktora gorunun