Gulcan80 37+2yiz 10 mayis kontrole gitim bekledim falan baktim az bi sancim var doktor neyse dogumhaneye yoladi doktor demez mi bebegin suyu azalmis beni bi korku sardi tabi yatis verdiler ilac verdiler sanci ilacı verdiler sancim yok ya sabaha kadar sanci çektim bende diom hadi inslh doguracam nerden bilim hic acilmam olmayacagini hic olmadi ama sanci var 2 gun yatis yaptim artik dayanamiom orda acim susuz dedim ben gidip evde bekliyecem sancimi doguramadan geri geldim olmadi demeki kizima kavusmaya daha var
Yasemincifci Gulcan80 😂😂 değişik bir şey olmus demekki zamanından önce horoz bile ötmüyor bekle baklm hayrlısı işe kavusrsun elbet