Nerminn aynisini yasadim 7 aylik erken dogum yaptim kaybettim maalesef sonra gebe kalamadım 6 ay filan bende catlatma ignesi hsg ne varsa yaptirdim bana asilama yapalim dedi doktor gozum döndü tup bebek yaptirdim onda da dusuk ve negatof aldim 3.de tuttu cok şükür. Kafan rahat olsun yoksa tup bebekle bile olmuyor kafan nasil rahat olur bilmiyorum ama ayni seyleti yasadim simdi diyorum keske biraz rahat olsaydım