Biryabanci1 benim de hep öyleydi dün bacaklarım ağrıyordu hafif şiştim sanki bugün bi ölçeyim dedim saçma sapan sonuçlar çıktı duş aldım şimdi ılık suyla 10a5 şükür ama inene kadar aklımdan neler geçti kimsem yok haftaya çağırmıştı doktor annemler gelmedi henüz 3yaşında oğlum var doktora gitmek zorunda kalırsam diye baya stres oldum