Busemiko benim doğum yaptığım hastane o konuda çok titizdi ilk yatışım yapıldı hemen önlük getirdiler zaten önlüğü giydim doğumda gitmeden sonda takılıyor ya odadan herkezi çıkarttılar sadece hemşire vardı sondayı takan zaten üstünde önlük hep oluyor sezeryan anındada zaten üstünde önlük oluyor kanamayı kontrol ettikleri zamanda hemşireler herkezi odadan çıkartıyordu ayağa kaldırcakları zamanda hemşireler üstümü giydirdi yani hemşireyle ben tek oluyodum o zamanlarda odada hemşirelerde artık alışmış zaten işlerini yapıp çıkıyorlar