Ozgull Derin6565 yok gaz sancısı değil ona eminim gaz sancısı olunca fark ediyorum iki gündür var bu ağrı kucağıma çocuk aldım o yüzden tedirgin oluyorum bişey olur mu öyle kucağına almakla diye
Derin6565 Ozgull hiim anladım geçmiş olsun inşallah bi sorun yoktur doktora gittiğinde bana da yaz olur mu ne dediğini merak ettim
Ozgull Leylu_nehar ilk defa bu haftaları yaşadığım için tedirgin oldum yani aslında normal olduğunu düşünürdüm de kucağıma aldığım çocuk yüzünden bir şey olmuş olabilir mi diye
Leylu_nehar Ozgull yani küçük bi çocuk bu snçta ben çamaşır dolu seleyi alıyorum eve su geliyo 18 litre onu mutfaga tasyrm bişy olmaz bnce
Semosh Bende 10ncu haftamdayım hala ağrım devam ediyor belim ve karnım özellikle. Adet sancısı gibi doktora sorduğumda normal dedi. Hapşırıyprum Kasıklarıma ağrı giriyo fena Bi şekilde ama. Hamilelik belirtileri devam ediyor eksilme olsa bişeymi oldu çocuğa dicemde öğrendiğim gün nasılsa aynı devam. 23ne randevum var inşallah Bi sorun yoktur.
Zumra27 Leylu_nehar canim basinc hissi gibi degil mi o bende de cok oluyor hatta arada leke 10+5 günlük
Deletedmom133 Ozgull ilk 3 ay hiç ağır almaman ve mümkünse egilmemen lazım çocuğu alma bir daha canım
momof3 Ozgull Hafif ağrılar olabilir canım ara ara çünkü rahim büyüyor.Benim de 4 gündür şiddetli ağrım var doktora gideceğim sürekli ve çok şiddetli olmaya başladı artık 😿