Bebek33 banada ole geliyor ve ben kendimi hep sezeryana göre hazirladim , etrafimdada sezeryan yapanlarada bi aciyarak bakiyolar sonuçta oda bir doğum sekli yani bizde isterdik normal doğurmayi . Bizim için bebek için sağlikli olsan neyse oyle yapacagiz mecburen