Papatya38 Sezeryan günü aldm o zöan 38 haftalk olcagm hazirann 15 i erken dglmi bebek tam gelşmmş oluyo gelişimi tam tamamlamıyo
Berataras Papatya38 doktorun nasil uygun gorurse o zaman yapar biz bilemeyiz bide 40 hafta olup kuveze girende var 35 haftalik dogup Eve gidende
istkizannesi Papatya38 kim dedi gelişmemiş oluyo gelişimini tamamlamıyo diye? Doktordan daha iyi bilen kim çok merak ettim.
Aysglgnn Papatya38 banada özel hastanede 38 haftalıkken gel alalım dedi doktor kabul etmedim kendi sancımı beklemek istedim ama 40 hafta olcak hala bişey yok
Yurdanur Papatya38 sezeryan 38 39 haftalıkken yapılıyor zaten.. doktorun en iyisini bilip o tarihe gün vermiştir çünkü bebeğinin gelişimini falan takip eden o.. doktorunuza güvenmiyorsanız doğumu başka doktorda yapın bence..
Nazoliii Papatya38 doktorların geneli 38 haftalikken alıyor zaten eger biraz zayif vs görse beklerdi. Doktorundan iyi bilemez kimse için rahat olsun 🤗