Aysegolcuk bügün sabah acayip dönmeye başladı halende devam ediyor gözlerimi açamıyorum resmen sanki bişey oturmuş gibi hissediyorum tansiyonum düsük olabilir mı
ceco Aysegolcuk tansiyon düşüklüğüdür büyük ihtimal şekerli tuzlu ikisini aynı şekilde içmeye çalış tuzlu ayrın bir iki tane küp şeker ayaklarına yastık koy geçmezse acile gitmelisin
Pyrz86 Tansiyonuna baktın mı canım son zamanda böyle olması normal mi ki bilgim de yok şerbet tansiyonu dengeler derler Bi dene istersen
Aysegolcuk Pyrz86 hayır baktırmadım idrarda az bişey protein çıktı acaba ondan mı oldu anlamadım canım suan biraz hafifledi başım ağrımaya başladı