Pelinnn Kakao ve badem yağını karıştırıp kullanan ve faydasını gören var mı ya da başka krem ya da yağ önerisi olan
Babyinlove Pelinnn kakao yağının sabun gibi olanı var onu kullanıyorum 🙂 32. Haftadayız hiç çatlağım olmadı
Pelinnn Oykuelif ben de ilk gebeliğimden kalma çatlak var birkaç tane ama ikincisinde de iyice parçalanmasın istiyorum 🙏🤗