Nur_mira Guzel_ailem inan ben ayını takip etmiyorum biliyormusun heo haftasını takip ediyorum 😊 cok üzgünüm yardımcı olamiycam ama anlayan arkadas varsa yazar insallah 😊
Guzel_ailem Nur_mira bende haftasını takip ediyorum.. Ama mayısın kaçında yada haziranın kaçında 38hafta oluyor bilmiyorum
Aysglgnn Guzel_ailem benim hastanede doğumum 15 Mayıs gibi gözüküyor sağlık ocağında 17 Mayıs , uygulamada 5 gün sonra ☺️ Değişik yani
glbngms Bende 37+2 yim 1 cm açıklıktan başka bi belirti yok ama doktrum salıya doğurursun dedi😳 acaba erkenden suni sancyla doğurtmak mı istiyo🙄🙆♀️
Aysglgnn glbngms açıklığınız varsa normal Doğum düşünüyorsanız bol bol egzersiz yapın internette araştırın son haftalarda yapılacak hareketleri ben çok yaptım hala yapıyorum ama olmayınca olmuyor 5. Katta oturuyorum asansör yok hergün indim çıktım normal olsun diye
Zehramom Aysglgnn kilosu olunca pek riske atmıyorlar galiba hayırlısıyla gelsinlerde artık devlettemi doğum olacak canım
Aysglgnn Zehramom o konuda biraz kararsızım ben izmirdeyim Ege Üniversitesi hastanesine gidiyorum doktor zorlicaz dediği için biraz endişeliyim normal Doğum olmasını isterdim ama bebeğim biraz kilolu çatı muayenesi oldum dar riske atma dedi doktor bilmiyorum
glbngms Aysglgnn hamileliğim boyunca hareketsizdim🙄 girş katta oturuyoruz merdivende hiiç çıkmadım açıkcası o yzden çook merak ediyorum nasıl doğurcam🙆♀️ Ama evde sürekli squat ve plates yapıyorum bakalım hayırlısı 😊
Zehramom Aysglgnn çatı muayenenide o doktormu yapmıştı canım belki yapmadıgından da bekliyor olabilir