oslemyasar Kızlar 27 haftalik hamileyim bugün ilk kez kahve leke geldi çok ince yapıda.doktoruma mesaj attım dönmedi daha basına gelen var mı çok endiselendim
Nur_mira oslemyasar benimde 29 haftalikken başıma gelmişti canım idrar yolu enfeksiyonu olduğumu söyledi doktor
Aysnrplt oslemyasar 19. Haftada yaşadım. Yoruldun mu acaba bugün benimki yorgunluktan olmuştu bebeğim iyi çok şükür iğne ve ilaç verdi doktorum bence bekleme git bende acile gittim hemen
oslemyasar Nur_mira bana da enfeksiyon var demisti antibiyotik kullandım yeni bitti ama iltihap bitmedi heralde yada böyle atıyor kendini anlamadım
oslemyasar Aysnrplt daha geçen hafta rahim duvarıma bakmıştı gayet de iyi durumda demişti. Bu rahim duvarı 1 hafta da incelebilen birsey mi
oslemyasar Meryu yaaa valla yanlış anlamayın nolur böyle duydukça rahatliyorum. Sen kaç haftalik hamilesin cnm