Gulara normaldir.. ilk 12 haftada adet sancısına benzer ağrılar ara ara olur, tek traflı batmalar hissedebilirsiniz.. sonra geçecektir, bebek rahime tutunmaya çalıştığı için oluyor. 20’li haftalara doğru benzer agrılar yine yaşayacaksınız bu kez de rahim büyüdüğü için olacak.. ağrınız ile birlikte kanama vs yok ise endişe etmenize gerek yok, doktorunuzda sizi detaylıca bilgilendirir bu konuda..