Aysercanl Merhaba kızlarr, Bebek arabası konusunda yardımlarınızı ve eğer kullanıyorsanız tecrübelerinizi aktarırsanız benim gibi hamişlerde faydalanır..Çok fazla araba baktık kafam karıştı 🤦🏻♀️ İlk önce inglesina markasına önerdiler evet güzel ama 5000-6000 tl gibi aşırı fiyatları var.E bebekte peg prego book51 önerdiler..bugünde chicco trio love ı önerdiler.chicco bi kaç gün için indirimli şu an fiyatı 2600 tl. Bizim vaktımız var biraz daha düşünmek istiyorum ama hangisi daha iyidir bilemiyorum🤔
ozgeya Aysercanl bu saydıklarınız arasından inglesia ya da peg prego. Biz Mamas Papas kullanıyoruz,çok da memnunuz.
ozgeya Aysercanl Urbo2 ‘yi kullanıyoruz.Ağırlık konusunda hiçbir şikayetim yok açıkçası.ben tek başıma hem bebeğimi hem arabayı taşıyabiliyorum.
Seyma1234 prego nirvana travel sistem bebek arabası aldım bende e bebekten çok güzel duruyor kurulumu basit hafif tabi henüz bebiş gelmediği için kullanamadım ama çok araştırmıştım mamas papas yada prego bide piercardin twist modeli arasından bunu aldık