hunilimom Eagle564 hayır neden sorun olsun zaten bebegin sana nasıl yatman gerektiğini gösteriyor o kadar kasmana gerek yok sol tarafta kan akışı daha hızlı ilerlediği için doktorlar öyle söylüyor ama sen ve bebegin nasıl rahat ediyorsanız öyle yatabilirsiniz
Mucize1519 Doktorum kesinle sol dedi sag bile demedi kalbimden rahatszm kalp doktoru sag yat dedi 😔 sola yatiyorum suan ama.cok tutuluyorm
sevgiasil o degil de eskiden sağa yatın kalbe baskı yapmayin derdi doktorlar simdide sola yatın diyolar bu tıp nereye gidiyor yahu 😁