Zeynepzeze Şu anda benim de öyle, gerçekten acıyor 😒 Demek ki büyüdüğü için yer açılıyor öyle düşünüyorum
01_smyy Bende 3 aylikken basladi smdi 7 ay oldu o zamandan bu zamana ara ara agrir.. bencede rahim büyüyor gensliyor.. makalelerde okumuştum
Mervekasap 01_smyy benimde başladı şimdilerde demekki özellikle karnım aç olduğunda içinin acıdığını hissediyorum
23Zumra Yasemincifci çok kötü değil mi ben doktoruma sordum normal dedi ama içim hiç rahat değil maf ediyor beni
Yasemincifci 23Zumra bende şöyle düşünüyorum hani bebek giderek büyüoya ondan derimiz geriliyo olabilr onun ağrısı sızısı diye düşünyrm