Meryemaaa Arkadaşlar Sefaköy nisa hastanesi hakkında bilgisi olan varmı? İyi diye duydum doktor önerisi ve doğum fiyatı hakkında yardımcı olacak varmı ??
Eagle564 Meryemaaa bende iyi diye duydum evlenmeden önce sefaköyde oturuyodum ama artk oraya uzağım. Ama çok memnun olan var. Ayrıca sedaköy tarafında biruni hastanesi var orda arkadaşım yeni doğum yaptı çok memnunmuş
Ayguns Meryemaaa mürvet hanıma gidiyorum çok memnunum zaten çok hastası var çok tercih edilen bi doktor. Doğum ücretleri de uygun geldi bize
Ulkum Tubaelif canım nasıl oldun mürüvvet hanım 38 de gelir demişti sana ben hala beklemedeyim 37 haftam
Eagle564 Meryemaaa ben nisa hastanesini hiç Bilmiyorum biruni için demiştim istersen biruniyi öğrenirim
Zehralismail Meryemaaa yenibosna nisa :) bende gidiyorum asiye uzuna. Çok harika bi dr. Tavsiye ederim. Muayenesi 110 lira
Zehralismail Meryemaaa bence vardır. Ama tam bilmiyorum. Bende yeni hamileyim. Daha ayrıntıları öğrenemedim.
Eagle564 Meryemaaa canım öğrendm fiyatlar çok uygun ama diyo net fiyat hatırlamıyormuş. Ama konuşunca indirim yapıolar. Arkadaşım iki doğumunu da birunide yapmış doktorun adı da TUBA GÜNAY. Doktora sorarsan Aslı Bakar hastanızdan referans aldm dersin 😌
Meryemaaa Eagle564 yaa çok çok Eagle564 Eagle564 yaa çok çok teşekkür ederim çok makbule geçti en yakın zamanda hastaneye gorusucem tekrardan teşekkürler 🙏☺️