TugbaaAKYOLL Canımbenbol bol su içiyorum bide rezeneli ve ısırgan çayı çok süt yapıyor bide sütünü bol bol sağ ilk 3 ay vücüt sürekli süt üretir eğer sağarsan artacaktır
Deniizzz Fadiiiik evet 2 saate bir emzirmek gerekiyor yoksa şekeri düşüyor uykusundan uyandırmakta zorluk çekiyoruz