Dün sümüksü akıntım geldi demiştim gece de ara ara su gibi akıntım oldu tabii öncedende yaşadım bu su şeklinde iç çamaşırımın ıslanmasını yine öyledir dedim ama nişan diye adlandırdığım yapışkan akıntı gelince sabah olduğunda gideyim dedim açılmama baktılar korkulacak hiçbirşey yok acı hissetmedim açılmam yoktu nst bağlandım sancım çıktı ama ben hissetmiyorum doktor yatış dedi😟ama ben eve gitmek istiyorum dedim kan ver serum takın nstye birdha bağlayalım sancın aynı çıkarsa yatırırız dedi yoksa eve gidersin dedi korkuyorum kızlar hazır hissetmiyorum kendimi😞😞