Csrr Aynen ben de 10. Haftama kadar kullandım sonra progestana geçtim. Güya Mayıs başı tekrar çıkacaktı ama sanki oyalıyorlar çıkmayacak gibi görünüyor. Progestanın iğnesi düşükler için daha etkili fitili rahim ağzı kasılma ve erken Doğum için etkili diye biliyorum. Bir de iğnesini her gün vurunmak zor oluyor, 18 gün boyunca her gün vurdurdum artık kalçalarım mosmor olmuştu oturamıyordum. Ama çok gerekiyorsa dişini sık canım, etkisi oluyor bence. Bana sorsalar ben yine de iğnesini tercih ederdim.