Dilan1636 Okan Bayülgen in kızının adı da İstanbul.Anlam olarak güzel gayet.İstanbul gibi bir şehir neticede.Ama söylenişte biraz sıkıntı sanki ya bilemedim.Kulağa değişik geliyor.’İstanbuuuul’ diye seslenince,ya da İstanbulcum dediğimde de.Karar tabi ki sizin.Çok yaygın kullanılmadığı için de yadırgıyor olabiliriz.