Cansum1 14+1 iz daha öğrenemedik radyolojı uzmanı 2 li testi yaptırdığımızda erkek diye tahmin etti devlette ki doktor kız diye tahmin etti 16. Haftaya gelin dediii çok merak ediyoruz siz kaç haftalıksınız 🙂
Sedayasarkilic Cansum1 bende 19+4 um hala net birşey öğrenemedik yüzdelerle gidiyoruz ve bacak arasını görmeden tahminde bulunuyor Dr bakalım ne olacak
BurcuAydin Cansum1 17 haftalık kız gibi dedi 19 haftalık da kesin kız dedi her kontrolde senin kızın olacak dı dimi diyip şüpheye düşürüyor beni 😁😁
Cansum1 dilek1 Bekliyoruz sabırsızlıkla 1 hafta önden gidiyormuşuz acaba haftaya gitsek öğrenir miyiz ki?
dilek1 Cansum1 Olabilir canım bizde öyle sabırsızdık 😂 gitmeden yarım saat önceden çikolata ye bide vişne suyu iç benimki öyle hemen gösterdi kendini mutlu oluyorlarmış çikolata yiyince bebişler 😍☺