Elfeylldhn Yaşayan var mı ? Sağ kasıkta aniden gelen sancı oluyor bıcak saplanir gibi bilgi sahibi olan yardimci olabilir mi normal mi yada önemli birsey olabilir mi ?
Merveplnc Elfeylldhn benimde oluyor bazen cnm özellikle gece dönerken rahim genişlediğin için dedi doktorum sorun yok dedi tabii yinede kontrole gidince sor istersen
Slcndereli Elfeylldhn ben 26haftalık hamileyim banada giriyor o agrı bebek rahim büyüdügü için agrı yapıyormuş
Pamuk34 Elfeylldhn aynisi bana oldu acile gittim alttan. Baktilar test fln bisi cikmadi bebek Buyudugu icinmis😂
Elfeylldhn Slcndereli hep arastirdim oyle yaziyor bebegin harketlerini surekli hissediyorum ama siddetli olarak bir kere o agri girdi suan hafif var
Merveplnc Elfeylldhn benim 12 de başladı şuan 22. Haftadayım haftada 1 gün feln oluyor şuan 12. Haftada baya şiddetliydi dönemiyordum bile baya acıyordu allaha şükür geçti ama normaldir korkulacak birşey olduğunu sanmıyorum canım😊
Elfeylldhn Zehramom yok rahat yapabiliyorum onuda dusundum ama öyle bir sıkıntım yok süphem bağların gerilmesinde ki insallah ta öyledir
o6__8o Zehramom idrar yolu enfeksiyonu icin ürolojiyemi yoksa.kadin dogumami gitmeliyiz canm. Bende bu ara sık idrara gidiyorum bazende hâlen idrar varmis gibi hiasediyorum.gitsemmi bilemedim
Zehramom o6__8o kadın doğuma git cnm şikayetini söyle onlarda tahlil yapıyor gebelik için mani olmayan ilaç yazıyorlar
Elfeylldhn Merveplnc doktora gittim tahlillerim yapildi apandisit veya idrar yolu enfeksiyonundan süphelendiler ama birsey yok suan agri sancim yok cok sükür icim rahatladi 😊