Busrababuz shafedalet eğer kendini kötü hissedersen acile git canım belki de sancin var hissetmiyorsun
Purelove Busrababuz olsun canım napıyım zor olsada yapcak bişey yok ♥️ Anneler günün kutlu olsun bu arada 💐😊
Busrababuz Purelove sağol canım benim seninde anneler günün kutlu olsun 🤣🤣 inşallah bu gece gelirler doğum günleri çok anlamlı olur 😊😊
Mngll Bende de son 4 gün, hala gelmeye niyeti yok :) yürüyüş yapıyorum, temizlik yapıyorum, hurma yiyorum, eğilip kalkıyorum, ılık duş Vs. Ama belirti yok daha :) bakalım nasip ne zaman gelecekler :) İlk bebekler ve erkek bebekler geç gelirmiş hanımlar, bnm oğlum olacak inşallah, herkes öyle diyor gününü doldurur biraz da ileri gider diyor, dört gözle bekliyorum, hepinize kolay sağlıklı doğumlar dilerim 💐😊
Melekturkann Busrababuz bizimde son 6 günümüz var prenses gelmek bilmiyor ben ise deli gibi bekliyorum aynıyız☺️😞
Busrababuz Melekturkann bak bugün de gelmedi bir de ilk ya nasıl geleceğini de bilmiyorum belirsizlikle bekliyorum 🤣
edagoktug53 Busrababuz mayıs bebeleri gelmek istemiyor bence daha erken gelene rastlamadım😁bizimde son 12 gün kasılmalar hafif sancılar dısında bir belirti yok