sdkln Kızlar bakar mısınız ilk kez böyle oldu saat 4-5 civarı oldu hala geçmedi karnımın tam üst kısmı kasıldı kaldı sanki aşırı sert dokununca bebeğim hareket ediyo ama onu da sanki çok hissedemiyorum sertlikten 😕 gitmelimiyim sizce hastaneye 😔
sdkln Erken doğum riskim yok canım çok şükür hatta dün de kontrolüm vardı nst falanda normaldi. İlk kez böyle oldu bugün nerdeyse 4-5 saattir gergin hissediyorum karnımı doktoruma mesaj attım nst çekilsin mutlaka dedi eşim işten gelince gitcem hemen 😔