Conunannesi Arkadaşlar ben yaşadığım olumlu şeyleri paylaşmayı seviyorum ben 8.ayımın içindeyim alt bölgemi göremiyorum baya zorlanıyorum özel bölge temizlik konusunda (normalde giderdim hamile kalınca ilk defa gittim)bugün kuaföre gittim çok çekindim çok korktum özel bölgem normalde ayakta durunca şişiyordu ağrıyordu neyse bıgğn bu korkuyla gittim çok şükür küçük küçük ağrılar dışındabişey olmadı dayandım yani korkmayın benim gibi kendiniz alamıyorsanız kuaför çok iyi kurtarıcı
irem01 Conunannesi bende hamile olunca kendim yapamıyorum 2 defadır gittim ama hiç memnun kalamadım iyi birine denk gelmişsiniz demek ki😊
Haribo42 Conunannesi ben eldivenle alıyorum normalde artık o kdr alışmışımki bakmadan alıyorum çoğu yerini😂 ne gelirse:)) bakalım karnım büyüyünce alabilicekmiyim şeyi merak ediyorum aynayla filanda zormu görülüyo acab
Minnakfasulyem Conunannesi ben hep kuaföre gidiyorum canım çok büyük rahatlık birde minik minik alıyor o zaman hiç acımıyor
Conunannesi Haribo42 aynayı altınıza koyunca görülüyor ama ben çorabımı bile zor giyiyorum artık boyumda uzun değil zorlaşıyor git gide 🙄🙄
GozdeCemre Haribo42 kız öle deme valla hastaneden hastaneye temizleniyorum artık o da doktor yüzünden ne olur ne olmaz diye hakkı abı gibi geziyorum 😂😂😂😂çok zor valla keşke hamilelikte onlarda çıkmasa adet gibi 😂
Haribo42 GozdeCemre hahahaha ay çok güldümmm hahah 😂😂😂 benim karnim bile killandinyaa hic tuy yoktuu valla oglum olcak diye galiba tuylendimmm
irem01 Haribo42 ya tek bende var sanıyordum göbek bölgesi o kadar tuylendi ki utanıyorum artık 😂 alma dökülür diyorlar ne yapcaz bilmiyorum
Gamzeemrmrt Conunannesi bn oglumda goruyodum şimdi 19 haftalıgım bu kız sanırım goremıycdm bnı cok zorluyo. Bnm cekındıgım acmak degılde. 😂 alabılırmı mi normalde lazere gıdıyodum alıskınım. Artı😂
Beyzatlss Conunannesi iç çamaşırı da çıkartiyomuyuz bende 30 haftalgm yakında gidicem bide doğumda giderim