AliBinnur Gebelik şekeri olup sadece sabah açlıkları yüksek çıkan var mı? Bi çözüm buldunuz mu? Benim sabah açlık şekerim en yükse 109 çıkıyor son 1 aydır böyle 😕
Meryemtoptas AliBinnur gebelik şekerim var sabah açıklarım normal ama diyet saatine uygun mu yiyorsunuz akşamları kaçta yiyorsunuz?
Minigin_annesi42 AliBinnur bendede var gebelik sekeri canim. 85 90arasi çıkıyor . Yatmadan iki saat oncesinden meyve veya kuruyemis yiyip yatabilirsin ben oyle yapiyorum süt eşliğinde
AliBinnur Meryemtoptas diyet saatine uygun diyorum zaten ramazanlık gireli iftarı bekliyorum ama ondan önceside vardı. Diğer öğünlerde bi sorun yok sadece sabah açlık yüksek geliyor bi çare bulamadım😕
AliBinnur Minigin_annesi42 hayır canım son 3 ayıma girdim doktor tutma dedi bide açlığıma dayanamıyorum maalesef sen tutuyor musun😕
Minigin_annesi42 AliBinnur yok canım gebelik şekeri var hemde dedigin gibi son üç ay var . Gelişme asamasinda da verilen imkandan yararlanmak gerek ...😁😁
AliBinnur Minigin_annesi42 Rabbim affetsin artık bebeklerimiz için sağsalim kucağımıza alalımda öderiz😊