Nesrim merhaba benim adım Nesrin hamile olduğumu 1 haftadır biliyorum henüz doktor salı günü .. ve alman ya da yaşıyorum ve sohbetlerinizi bekliyorum
Mryu Nesrim Fransada yasiyorum 20 haftalik hamileyim 🤗 selamlar gurbetciler 👋🏻 Bu sene bana Türkiye tatili yok bebis geliyor 👶🏻🥰
Anneolcam Nesrim Nesrim merhaba canım bende fransadayım 6+5 haftalık hamileyim. Ama kafam kalkmıyor hep halsiz yorgun mide bulantısı nasıl geçer bu kızlar Allah aşkına 😔
Alessia Nesrim canım merhaba ben Demet🙋🏼♀️ Bende italyada yasıyorum 5 yıl oldu.. Eşim italyan olunca mecbur ama alıstım cok sukur dil cok onemlı bır an once ogrenmenızı tavsıye ederım 15 haftalıgım bende kızım oluyor senın bellı mi?
Yesoo Selam kızlar bende almanyadayım 12. Haftadayım inşallah Rabbim sag saglim kucagımıza almayı nasip etsin tr ye gtmeyi düşünmüomusunuz benim gidesim varr ama kararsızım cok sakınmak istemiorum ailemi görmek memleketimi görmek istiorum bana iyi gelceğine inanıorum
Anneolcam Hiç gidesim yok benim kalkıp kapıya gidecek halim yok annemi çok özledim ama gidemem diye düşünüyorum 😔
Nesrim Alessia maşşallah rabbim kucağınıza almaya nasip etsin inşallah canım evet türkiye den gurbete gidene öyledir dil çok önemli yaşadığın yerde ben henüz almanya da doğudum büyüdüm eşimi tr den getirdim :)