Aminea 32+1 deyim 30 haftalıkken karnım sertleşiyodu bebek kasılıyodu hastaneye gittim nst de ağrılarım çıktı progestan başladı doktor 31 de tekrar aynı kasılmalarla gittim bu sefer catı muayenesi yaptı 24 mm incelme olmuş ve gece yatışım yapıldı serumlarla ilaçlarla kazılmaları geçirdiler bu arada kasılmalar olurken ağrım olmuyodu ben hissetmiyodum yani. Şimdi nidicard progestan magnezyum kullanıyorum sürekli yatıyorum iş yapmıyorum. O yüzden hafife almayın doktorunuza danışın