Gamzehstky 34 haftalık hamileyim bebeğim kendini çok kasıyor çok sertleşiyor ve her öyle olduğunda acayip ağrı veriyor nedir acaba bu durumu yaşayan var mı
Yurdanur Gamzehstky bende 34 +2 yim ve 34 ten beri aynıyım bir yere toplanıyo kasılıyo önceden daha kısa süreli ve daha az oluyordu..alta vuran sancım olmayınca doktor nst ye bağlamadı 2 hafta sonra bağlayacak.. sanırım normal bu durum
sdkln 34+1 im birkaç saattir benimde öyle bebeğim kendini topluyo bi yere kasılıyo belli süre sonra hareket ediyo tam göbeğimin üst kısımlarında bide bende anlamadım 😕