Fato52 10 haftalık hamileyim bulantılarım olduğundan çağrı merkezi çalışanıydım 1 ay rapor aldım.ama bitik durumdayım.kendimi kapattım sürekli yatıyorum.hiç birşey yapmak içimden gelmiyor.hayat doluydum böyle oldu .çok mutsuzum.kendimi hamile değil hasta gibi hissediyorum.yardım edin😔
Beto Fato52 cok sukur ki Allah sana bu hediyeyi nasip etmis. Cok sukretmen gereken seyler var ne arayanlar var yillardir bunun icin canini verecek olanlar.... kaybedenler... bende kaybedenlerin biriyim degerini bil her saniyesini mutlu gecir.🙏
Mutsuz Fato52 cnm ilk 3 ay bende oyleydim ama hamile oldugumu bebek kiprayinca fark etim 😁 geciyor sabret