Lsema 7+4 de halâ kalp atışını duramayan varmı biraz daha bekleyelim geç döllenmiştir dedi iki ayrı dr da ama ben çok sabırsızlanıyorum ve çok stres oldum aynı durumda olup daha sonradan duyan varmı acaba lütfen paylaşırsanız çok sevinirim
Canan53 Lsema bende 7 haftalik oldum ama henuz duyamadim canim 8 haftada gel dedi doktor bakalim umarim saglikla duyariz hepimiz...🤰🏻
dilaraserdar Lsema biz 7 haftalıkken duyduk vajinal muayene de.. ama zayıftı kalp atışları, en net 11 haftalıkken duyduk, biraz daha sabredin
Lsema Canan53 Canan53 inşaallah canım çok heveslendik okadar erken öğrendik ki beklemek çok zor tüm belirtileri de yaşıyorum umarım kötü bişey olmaz
Heather Lsema duyulmadı vajinal ultrasonla da bakıldı yine duyulmadı. Kese vardı doktor şurda belli belirsiz bişey var ama dedi hatta. Doktor değiştim 2 hafta bekledim 9. Haftanın içindeydik duyduk. 7 hafta erken bi dönem kiminde duyulmuyor işte içinizi ferah tutun😘
Lsema [bilinmeyen] geç döllenme olabilir dedi dr iki ayrı de gittim ikisi de öyle söyledi ama geçen hafta gittiğimde tam 7 haftalıkken dr şimdiye kadar çoktan duyulmalıydı bi terslik olabilir bir hafta daha bekleyelim dedi
Lsema Melegimveben bekliyorum canım ama çok huzursuzum aslında içimden hep iyi şeyler geçiyor tüm belirtileri yaşıyorum değişen hiç birşey olmadı göğüslerimdeki hassasiyet mide bulantısı sürekli uyku hali sık idrar umarım yolundadır herşey
Melegimveben [bilinmeyen] geçen aynısını yaşadım kalp atışı varmış ama duyamadım makine bozuk olduğu için😭
Melegimveben Lsema yolundadır sen içinide gönlünüde ferah tut canım benim 🙏🏻 inşallah duyarsınız bir sonraki gittiğinizde 😘😘