Huban 36. Hafta erken.. ustelik istege baglı olmasını aklım almadı. Riskleri nasıl goze alabılıyorsunuz. 36+5te zorunlu olarak sezeryan oldum. Cıger gelıstırıcı ığnelere ragmen bebegım solunum sıkıntısı ile dogdu. Ustelık gelişimi önce kilosu vs son derece ıyıydı. İlla sizdede boyle olmayacak elbette 40. Haftda olacak olan oluyor ancak siz zamanını beklesenız cok daha ıyı olur. Zira elimde olmayan sebepler dahı olsa bebegımden ayrı 17 gun gecırdım ve gecırıyorum. Dr ile uzun uzun rısklerı ölçüp tartıp kaarar vermelisiniz
Berfe mavi_8 36 çok erken 36. Haftada doğan bebeklerin çoğu küvöze giriyor 38den önce mecburi değilse alınmamalı Bebek
mavi_8 Tamamen bilmediğim için soruyorum arkadaşlar. Bayram giriyor araya ve doktorumu bulamama korkusu yaşıyorum sanırım. Her ihtimali değerlendirmek için araştırıyorum. Şu an 33 haftalığım
Nursemomm mavi_8 çok şükür canm iyi 2500 doğdu küveze girmedi çok şükür öncesinde ciğer geliştrci vurulmuştu zaten sadece çok küçük olduğu için emmede zorlandı ama ben direttim toparladı braz