Canım ben bunu cok arastırmıstım boyatabilirsiniz diyen de var yasak diyen de var 3. Aydan sonra 4 . Ay gibi boyatabilirsin diyen de var 🙄 valla ben 4. Ayıma kadar boyamadım 4. Ayımda boyadım benim saclarım aşırı beyaz özelliklede önlerde 3 renk olmustu resmen siyah beyaz karamel daha fazla dayanamadım gerçekten berbat duruyordu ama biraz gideri olsaydı boyatmazdım nolacak şimdi yine bi berbat olana kadar yani 3 ay falan boyamayacagım ne kadar az boyarsam o kadar iyi diye düşünüyorum 😒
Esrabklmz