Nigtingaleyan Buhurcu Allah yardım etsin bir avazda kurtarsın ❤️ Ben de 37+3 üm ben de tık Yok ne güzel kurtuluyorsun bak 😃 bebeğine kavuşcan😍
Buhurcu Nigtingaleyan benimde hic biseyim yoktu sabah suyumla uyandim hala inanmiyodum dogacagina beklemedigin bi anda geliyo emin ol 😊