Canimyavrumm Bende de oluyor kizlar bebegimin suyu cokmus karin agrisindan duramiyorum erken dogum olabilir mi sizin basiniza geldi mi bole bisi
Papatyapapatya 25agustos 26+4 bende öyleyim..bide bu 2-3gündür sanki depresyondayım.. hep uyumak istiyorum...hiç yataktan çıkmak istemiyorum...ne olduğunu ben bile bilemiyorum
25agustos Papatyapapatya uyuşukluk mu oluyor yoksa psikolojik olarak mı. Bende de var da uyuşukluk zor kalkıyorum
Canimyavrumm 25agustos yok canim idrarimda seker cikti bebegin suyu cok fazlaymis ondan oluyormus erken dogumu tetikliyormus
25agustos Papatyapapatya ay çok kötü birşey ya. Sabahları ben de tansiyon şeker düşüyor kahvaltıyı yapıp bir iki saat sonraya kadar zor ayılıyorum
Papatyapapatya 25agustos ben bide 16 kilo aldım ve çok etkiliyor..bebekte büyüdükce ağırlık artıyor...bu aralar tekmeler oyle güçlü geliyorki canım acıyor nerdeyse...sanki gece uyuduğum zamanı iple çekiyor 😊