Kadriye-melek1 bende kendi kendimi ayakta tutmaya çalışıyorum ben cok erken hissettim belirtileri bebegi bile cok erken ogrendim ilk olsa gerek her zaman uyumasamda uzanasım var bugun cok şükür yedim biseylee ama pazartesi doktora gidip sorucam tedelkur ederim :)