Didemm03 kesinlikle direk acile git ben 1 haftadır çekiyorum ve böbreklerime ilerlemiş enfeksiyon hamileliğimin en zor en sancılı zamanını yaşıyorum 32 haftadayım şuan. Dr hastaneye yatış verdi 1 hafta veya 10 gün enfeksiyon ne zaman geçerse o zaman çıkarsın dedi🤦🏼♀️