Cansel76 Benimde 23. haftalardan beri felan suyum cok fazla ama hic hareket etme felan demedi ama riskli dinlen dedi ve calismayi kestirdi. Dinleniyorum ama yine geziyorum. Temiz hava aile ziyareti felan ama bi saatten felan fazla oturiyim hemen sismeye basliyo heryerim.
Doktorumun bana soyledigi su fazla oldugu icin daha cok bastiriyo asagia ve acilma veya rahim agzi kisaligi olabiliyo. Rahim agzi kisaligik veya acilman felan var mi? Doktorun bilgilendirdi mi? Cunku oyle bisey varsa genellikle yatacaksin felan diyolar