canbaby merhabalar 27. hafta 6. gündeyim, 10 santim miyomum var, rahim dışında çok korkuyorum doktorum eğer sezeryan sırasında kanama olursa rahimin alınabileceğini söyledi o yüzden sezeryandan önce herhangi bir kağıt imzalatacağını söyledi normal doğum yapma şansım varmış fakat bebek miyomdan fırsat bulup aşağı inebilirse siz doğumunuzu gerçekleştirdiniz mi inşallah bana da dua edin her şey gönlümce olsun normal doğum istiyorum, bugun yazınızı gördüm moralmen çöküşlerdeyim