alyavetuna Yahu hicbir hamilelik belirtim olmadı kolay geçiriyorum diye seviniyordum ama. 9+3 um haftaiçi kontrolün var. Ellerim parmak uclarim karıncalanıyor ayaklarım şişiyor ayakkabıya sığmıyor bu tür şeyler için erken degilmi bir sorun mu var çocuğa bişey mi oldu diye korkuyorum bende 😑😣
Nigtingaleyan Gebelikte kapall tünel sendromu olabiliyor bende de var ama Benim 36 haftadan sonra çıktı şuan 37+3 oldum.ödem vs olur gebelikte sıvı tüketimine dikkat etmek lazım BUN üre kreatin ve idrarda protein baktır tansiyon takibi yaptır derim
alyavetuna Nigtingaleyan yaa çok teşekkür ederim doktora soracağım inşallah geçer sizede çok geçmiş olsn