Eagle564 düşmez de hemoroid olursunuz gebelikte zaten çok fazla yatkınlık oluyor. O yüzden kabız olmamaya çalışın. Ben kabızlık problemi yaşamadım hiç ama düzenli kefir tüketmenin epey iyi geldiğini okumuştum. Kefir zaten bebek için de çok faydalı. Bi de akşamdan suya iki tane kayısı koyuyodu arkadaşım, sabah kayısıları yiyip o bi bardak suyu da içtiğini söylüyodu. Baya iyi geliyomuş. İhmal etmeyin. Hem hemoroid için, hem de kabızlık kilo aldırıyo malesef