Meryemtoptas Merhabalar bugün 32+1 olduk geçen akşam dışarı çıktık ben çok yürümek zorunda kaldım ve üşüdüm. Eve geldik gece kasılmalarım ve kasık ağrım oldu. Dünden beri de ayakta durunca bebek taş gibi oluyor karnım sertleşiyor yatınca geçiyor. Kasık ve bel ağrım biraz geçti ama bu sertleşme beni korkutuyor doktora gitmelimiyim? Bebeğim gayet hareketli yatınca
Mucizeemm Meryemtoptas canım yoruludugun için olabilir dinlen biraz ama için rahat etsin diye bence doktora git
Meryemtoptas yesimerdinceymen dünden beri yatıp dinleniyorum aslında ama azıcık ayakta dursam sertleşiyor yatıyorum hiç birşey yok keyfi yerinde tekmeler atıyor bende anlamadım. Yalancı sancı dönemine de girdik artık. Ama insan cidden tedirgin oluyor ya
Meryemtoptas Mucizeemm haklısınız devam ederse gidicem mecburen ama şuan yatınca hiç birşey yok çok şükür
Meryemtoptas Mucizeemm herhalde ama wc kalkınca bile hemen sertleşiyor gelip yatınca geçiyor sanırım bolca dinlenmem lazım