Sedakolcu canım ben 23+2 deyim yani 24ün içinde oluyorum sanırım dün öyle yazıyordu. 12 kg aldım ama boyum 1.70 kilom 70 kendi doktorum sorun değil boyun uzun dedi. İyi gidiyorsun dedi. Başka insanlar çok kilo almışsın şeker çıkmasın diyor. Başka doktor gördü ödemin çok fazla ayaklarını günde 3 saat yukarı kaldırarak yat kan akışın düzene girsin dedi. Korktum bende