eslmhsyn12 Gamze-bll ben 6.haftanın içinde gittiğimde duyulmamıştı 8.haftanın icinde gittiğim zaman duymuştuk 5.hafta çok erken bence canım
Ayesray Gamze-bll duyulur canım ben 6.haftamda duymuştum doktorum cok ufak olmasına rağmen duyabildik bu çok iyi demişti
Ozge3747 Gamze-bll Duyulur canım ama duyulmasa da bir iki hafta içinde duyulma ihtimali çok yüksek olur.
Kumru82 Gamze-bll Bana doktorum keseyi gördükden sonra ıkı hafta içinde duymamız lazım demişti bende salı gidicem 7. Hafta tam inş duyulur
Gamze-bll Şuan 5+4 üm pazartesi günü gel kalp atışını dinleyelim dedi doktorum çok merak ediyorum duyulcakmı diye
Rbs111 Gamze-bll ben gittiğimde duydum ama alttan canım . Dış gebelik geçirdim diye doktor alttan baktı normal gebelik diye mi